HTML

Kollektív tudat - emlékezőblog

Lépten-nyomon eszünkbe jutnak gyerekkorunkból apró, foszlányszerű emlékek meséről, játékról, rajzfilmről, filmről, filmsorozatról, bármiről, amiről ma már fogalmunk sincs, mihez vagy hogy hova tartozik. Ezen a blogon ezeket gyűjtjük, hogy aztán mások segíthessenek rájönni, miről is van szó. Folyamatosan várjuk és igyekszünk megoldani az emlékfoszlányaitokat.

Friss topikok

  • süsü63: :) gyerekeimmel néztem a 90-es évek közepe táján, nagyon szerettük, örülök, hogy másnak is emlékez... (2014.06.29. 20:14) A nap rejtélye: Ikri és Mikri - MEGOLDVA!
  • ivrilider: @Barb83: szia! nekem megvan kettő rész belőle... az egyikben egy szelíd spanyol bikát mentenek meg... (2013.12.06. 22:10) Bevezető
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Szerettem ezt a sorozatot. (2010.09.28. 15:02) A hegy gyomrában
  • pazzo: Azt hiszem, erről a sorozatról van szó. Már én is régóta keresem: hu.wikipedia.org/wiki/A_hetedik_... (2010.08.01. 17:11) A nap rejtélye: A hetedik út titka
  • O'Seamus: @ariwara: Bobobók! nekem is rémlik, ilyen tüskés gyümölcsöket zabáltak és vmi repülő hajón nyomult... (2010.01.12. 10:13) A húszforintosok 2.: az ismeretlenek

Linkblog

A nap rejtélye: A hetedik út titka

2008.01.02. 13:14 :: DobayAdam

Ezen a csúnya de annál hasznosabb G-portálos oldalon találtam ezt a képet egy sorozatról, amiről csak egy emlékképem volt meg, a két ház közötti földalatti alagút. Holland sorozatról van szó, de mivel angol honlapot nem találtam, nem jutottam közelebb a megoldáshoz. Ha valaki beszél hollandul vagy emlékszik erre a sorozatra, kérem ugorjon be és mondjon valamit. :)

5 komment

Címkék: mtv nyolcvanas évek filmsorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://kollektivtudat.blog.hu/api/trackback/id/tr70281955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mark'yhennon · http://markyhennon.blogter.hu 2008.01.02. 22:15:04

Volt bene Roberto meg Rokker, akik nagyon hasonlítottak egymásra, meg egy útelágazódás, ahol 6 irányba mutattak a nyilak, de 7 út volt, és valami titokzatos házhoz vezetett.

Most többet nem írok erről, mert fáj a hasam. =S

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.01.03. 19:00:02

Nekem ez kimaradt az életemből, sorry, még csak nem is ismerős. Hollandul értek, ha nagyon muszáj (tök olyan, mint a német). Itt van weblap:
www.de-zevensprong.net/
(Az útjelzőre kell kattintani, hogy beengedjen.)

Németül is kijött DVD-n, az a címe h "Das Geheimnis des Siebten Weges", ~30 euró a teljes sorozat.

Mészáros Aniko · http://anibabee 2008.09.13. 09:38:12

Hát gyerekek!!!:)Ezer éve keresem ennek a filmnek a címét...senki sem hallott róla,akitöl eddig kérdeztem,már azt feltételezték h csak nálunk vetitették:P:P:)na de itt a következö rejtély!!Kevés dologra emlékszem,icike picike emberek akik emlékeim szerint erdöben élnek és gyerekek ill.normál emberek a barátaik..mostanság adtak vmelyik csatornán 1 filmet abban csenömanok voltak szintén...lehet ez az a film?ha valaki tud segitsen...:):)

foxtrot 2009.10.10. 02:09:22

Csak azt kérdezném Tőletek, hogy hol is volt a "létra" ami elvezet a kincs lelőhelyéhez? :D
Hozzáteszem Én is vadászom erre a sorozatra, pedig nem vagyok sorozatfüggő. Írjon aki megtalálta.

pazzo · http://pazzo.hu 2010.08.01. 17:11:53

Azt hiszem, erről a sorozatról van szó. Már én is régóta keresem:
hu.wikipedia.org/wiki/A_hetedik_%C3%BAt_titka
süti beállítások módosítása