HTML

Kollektív tudat - emlékezőblog

Lépten-nyomon eszünkbe jutnak gyerekkorunkból apró, foszlányszerű emlékek meséről, játékról, rajzfilmről, filmről, filmsorozatról, bármiről, amiről ma már fogalmunk sincs, mihez vagy hogy hova tartozik. Ezen a blogon ezeket gyűjtjük, hogy aztán mások segíthessenek rájönni, miről is van szó. Folyamatosan várjuk és igyekszünk megoldani az emlékfoszlányaitokat.

Friss topikok

  • süsü63: :) gyerekeimmel néztem a 90-es évek közepe táján, nagyon szerettük, örülök, hogy másnak is emlékez... (2014.06.29. 20:14) A nap rejtélye: Ikri és Mikri - MEGOLDVA!
  • ivrilider: @Barb83: szia! nekem megvan kettő rész belőle... az egyikben egy szelíd spanyol bikát mentenek meg... (2013.12.06. 22:10) Bevezető
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Szerettem ezt a sorozatot. (2010.09.28. 15:02) A hegy gyomrában
  • pazzo: Azt hiszem, erről a sorozatról van szó. Már én is régóta keresem: hu.wikipedia.org/wiki/A_hetedik_... (2010.08.01. 17:11) A nap rejtélye: A hetedik út titka
  • O'Seamus: @ariwara: Bobobók! nekem is rémlik, ilyen tüskés gyümölcsöket zabáltak és vmi repülő hajón nyomult... (2010.01.12. 10:13) A húszforintosok 2.: az ismeretlenek

Linkblog

Donald Duck's Playground

2007.10.11. 18:19 :: DobayAdam

Hú, nem is gondoltam rá, hogy ilyen gyorsan beindulnak a visszajelzések. :) Sok kapcsolódási pont jött máris, úgyhogy akkor kezdjük wazz kommentjével:

és ha lehet a c64-en volt egy donald kacsás játék, amit annyira szerettem, hogy nem bírtam abba hagyni. kb, az a sztori, hogy a donald el kell menjen dolgozni, hogy tudjon venni játékokat...
A játék neve: Donald Duck's Playground. Nekem is Commodore 64-re volt meg, bár létezett más platformokra is verzió. Én magam is imádtam, rengeteget játszottam vele. Az volt az érdekessége, hogy gyakorlatilag semmi cél és vég nem volt a játékban, mai szemmel kicsit olyan jellegű volt mint a Sims. Volt egy nagy főtér, balra játékboltok (csórótól a puccosig), jobbra munkák (zöldségpakolás, reptéri csomagadagolás, játékbolti polcrakás, illetve vonatok megfelelő irányba terelgetése), és attól függően kerestünk pénzt, hogy milyen nehézségi szintre állítottuk és hány percig csináltuk a feladatot. Aztán a pénzünktől függően bevásároltunk és elhelyezhettük a cuccainkat a játszótéren, ahol aztán lehetett vidám zenére kipróbálni a játékokat.
Egy-két éve megtaláltam PC-n is a játékot egy ősrégi gyűjteményben, de messze nem olyan a PC speaker pittyegésének a hangulata, mint a C64-nek. Abban a számítógépben nagyon erős volt a hang-chip.

5 komment

Címkék: játék kacsa donald c64

A bejegyzés trackback címe:

https://kollektivtudat.blog.hu/api/trackback/id/tr88193603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uran 2007.10.11. 20:34:58

Ááááááá imádtam ezt a játékot :D be is izzítom a hétvégén a c64-ünket asszem XD

gumikrumpli · http://gumikrumpli.sarok.org 2007.10.12. 00:11:55

Erre a Donald kacsás játékra emlékszem. Nálad játszottam mindig. :)

DobayAdam · http://www.dobayadam.hu 2007.10.12. 09:12:41

Ó igen, az átcommodore-ozott délutánok, amikkel elment a gyerekkorunk... :)

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.14. 01:23:33

Régebben sokkal jobban tudtunk örülni egy "gagyi" kommodoros játéknak,mint most egy szuper grafikájú PCés játéknak. :(

Donaldka 2008.01.04. 16:32:14

Szaisztok! Vki nemtudja hogy honnan lehetne letölteni?
süti beállítások módosítása