HTML

Kollektív tudat - emlékezőblog

Lépten-nyomon eszünkbe jutnak gyerekkorunkból apró, foszlányszerű emlékek meséről, játékról, rajzfilmről, filmről, filmsorozatról, bármiről, amiről ma már fogalmunk sincs, mihez vagy hogy hova tartozik. Ezen a blogon ezeket gyűjtjük, hogy aztán mások segíthessenek rájönni, miről is van szó. Folyamatosan várjuk és igyekszünk megoldani az emlékfoszlányaitokat.

Friss topikok

  • süsü63: :) gyerekeimmel néztem a 90-es évek közepe táján, nagyon szerettük, örülök, hogy másnak is emlékez... (2014.06.29. 20:14) A nap rejtélye: Ikri és Mikri - MEGOLDVA!
  • ivrilider: @Barb83: szia! nekem megvan kettő rész belőle... az egyikben egy szelíd spanyol bikát mentenek meg... (2013.12.06. 22:10) Bevezető
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Szerettem ezt a sorozatot. (2010.09.28. 15:02) A hegy gyomrában
  • pazzo: Azt hiszem, erről a sorozatról van szó. Már én is régóta keresem: hu.wikipedia.org/wiki/A_hetedik_... (2010.08.01. 17:11) A nap rejtélye: A hetedik út titka
  • O'Seamus: @ariwara: Bobobók! nekem is rémlik, ilyen tüskés gyümölcsöket zabáltak és vmi repülő hajón nyomult... (2010.01.12. 10:13) A húszforintosok 2.: az ismeretlenek

Linkblog

Enid Blyton

2007.10.20. 17:08 :: Via

 Enid Blyton brit írónő (1897-1968), több száz ifjúsági regényt írt élete során. Itthon szinte ismeretlenek a művei (egy A bűvös hómadár és más történetek c. kötete jelent meg), a tévében azonban vetítették azt a brit-újzélandi sorozatot, amit az írónő művei alapján készítettek. Két sorozat készült (és emlékeim szerint mindkettő le is ment magyarul), az egyik "The Enid Blyton Adventure Series" (1996), másik pedig "The Enid Blyton Secret Series" (1997) címre hallgatott, a kettő együtt öszesen 13, egyenként 30 perces epizódból állt. Ha emlékeim nem csalnak, a Mágusok (Spellbinder) után adta a tévé, de hogy mikor, arra már nem emlékszem. Se nevek, se teljes epizódok nem ugranak be, egy szellemszállta kastélytól eltekintve. :) A sorozat teljes címében sem vagyok biztos, Enid Blyton kalandjai vagy titokzatos kalandjai vagy hasonló lehetett. Valaki kisegítene?

5 komment

Címkék: kilencvenes évek enid blyton filmsorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://kollektivtudat.blog.hu/api/trackback/id/tr70202203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moondream · http://moondream.blogol.hu 2007.10.20. 23:49:48

hát én erre abszolút nem emlékszem. viszont az ananászos mesére igen:D azt én se néztem nagyon:D
de most hogy elkezdtem írogatni ide, eszembe jutott még egy sorozat. mesefilm volt, és valamilyen törpék voltak benne, akiknek igazi emberek voltak a barátaik. az egyik törpét Pinkásznak hívták, de ez az össz, amire emlékszem. pedig azt is nagyon szerettem.

moondream 2007.11.05. 19:50:24

na persze...:P :D

norbucso 2008.01.13. 13:31:38

Enid Blyton kalandfilmsorozat néven futott az RTL Klub-on.

A zenéje is jó volt.

Mészáros Aniko · http://anibabee 2008.09.13. 09:18:48

Tök joo az oldal!!:)Moondreamtol kérdezem..sikerült megtalálni a törpés film,cimét??Én is emlékszem vmire belölle...
süti beállítások módosítása