HTML

Kollektív tudat - emlékezőblog

Lépten-nyomon eszünkbe jutnak gyerekkorunkból apró, foszlányszerű emlékek meséről, játékról, rajzfilmről, filmről, filmsorozatról, bármiről, amiről ma már fogalmunk sincs, mihez vagy hogy hova tartozik. Ezen a blogon ezeket gyűjtjük, hogy aztán mások segíthessenek rájönni, miről is van szó. Folyamatosan várjuk és igyekszünk megoldani az emlékfoszlányaitokat.

Friss topikok

  • süsü63: :) gyerekeimmel néztem a 90-es évek közepe táján, nagyon szerettük, örülök, hogy másnak is emlékez... (2014.06.29. 20:14) A nap rejtélye: Ikri és Mikri - MEGOLDVA!
  • ivrilider: @Barb83: szia! nekem megvan kettő rész belőle... az egyikben egy szelíd spanyol bikát mentenek meg... (2013.12.06. 22:10) Bevezető
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Szerettem ezt a sorozatot. (2010.09.28. 15:02) A hegy gyomrában
  • pazzo: Azt hiszem, erről a sorozatról van szó. Már én is régóta keresem: hu.wikipedia.org/wiki/A_hetedik_... (2010.08.01. 17:11) A nap rejtélye: A hetedik út titka
  • O'Seamus: @ariwara: Bobobók! nekem is rémlik, ilyen tüskés gyümölcsöket zabáltak és vmi repülő hajón nyomult... (2010.01.12. 10:13) A húszforintosok 2.: az ismeretlenek

Linkblog

A nap rejtélye: Gyerekek a labirintusban

2007.11.26. 19:34 :: DobayAdam

Mark'yhennon kommentjéből a mai nap rejtélye.
6-8 éves lehettem akkor (ööö... az 1986-\'88 körült jelent), amikor ment a MTV1-en, vasárnap délutánonként.

Arról szólt, hogy egy csapat gyerek bekerül valami labirintusba, ahol egy boszorkány (vagy varázsló?) állandóan átformálja a labirintust. Valamilyen hegyre emlékszem, de elég homályos már így húsz év távlatából.

Az volt a lényege, hogy a gyerekeknek ki kellett jutniuk (persze élve, ha nem akartak elpatkolni) a labirintusból.

Ha ennek a címét tudja valaki, azt hálám a sírig üldözni fogja. És még tovább...

8 komment

Címkék: nyolcvanas évek filmsorozat nap rejtélye

A bejegyzés trackback címe:

https://kollektivtudat.blog.hu/api/trackback/id/tr54242786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegyeskazetta · http://vegyeskazetta.blog.hu 2007.11.28. 21:24:33

Nem valami Rotgo volt az egyik rejtélyes szereplő? Magas, kopasz pasas?

Orsi 2007.11.29. 23:46:35

Időlabirintus volt a címe, én is csak halványan emlékszem rá de a neten találtam róla pár infót- én is kiváncsi lettem rá...itt van:)

A pozitív főhőst Rothgo-nak hívták, és egy átok-ülte varázsló volt, aki három gyerkőc (Phil, Helen és Terry) segítségét kérte, hogy szerezzék neki vissza a varázserejét biztosító Nídust, amit Belor (a gonosz) lopott el tőle. A srácok egyébként egy hirtelen támadt vihar elől menekültek be egy barlangba, és ott találtak rá Rothgo-ra. Vissza kellett menniük az időben egy labirintuson keresztül - innen a cím -, és ott megtalálni Rothgo-t. A Nídus egyébként fényes tárgyak tükröződésében látszódott, és azt kellett körbeállni, megfogni egymás kezét, és Rothgo-ra koncentrálni. Persze, Belor többször is megtagadta tőlük a Nídust, hiszen ő is felbukkant ezekben a korokban.

vegyeskazetta · http://vegyeskazetta.blog.hu 2007.12.01. 01:37:19

respect, nagyon vágod :) a Nídus nekem is beugrott, meg hogy körbe kell állni, azt hiszem, ez a főcímben is benne volt.

Mark'yhennon · http://markyhennon.blogter.hu 2007.12.05. 21:09:00

Megtaláltam a főcímet: www.youtube.com/watch?v=6PamsjWoJxc Időlabirintus (Into The Labyrinth, UK, 1981)

Köszi a segítséget. =)

prezzey · http://www.prezzey.net 2007.12.17. 20:06:43

Társasjáték is volt! Legalábbis én TV-ben nem láttam, egyáltalán nem ismerős, de van egy ilyen társasjátékom.

Conan Jr. 2008.05.21. 17:37:09

Áldassék a nevetek! ;) Már jó ideje eszembe jut ennek a sorozatnak egy-egy részlete, de nektek köszönhetően formát is öltött. (A honlap címét megőrzöm... :D )

dödi 2009.01.07. 13:38:30

aaaaa! Azota is, ha valami lehetetlen feladattal kerulok szembe azt mondogatom: rodgo, rodgo!!! Mer hogy a gyerekeknek meg kellett fogniuk egymas kezet korben, es ha mondtak, hogy rodgo, akkor jo volt nekik, illetve, a falakon is at tudtak menni, ha azt mondogattak, hogy rodgo, rodgo! :)))
süti beállítások módosítása